setayeshsetayesh، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
my sistermy sister، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
my weblogmy weblog، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀روزی که دوباره متولد شدم 🫂🥀، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آرمی شدنم💜🇰🇷آرمی شدنم💜🇰🇷، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

세타예시💜

ستایش کوچولو قدیم

*****

1400/5/16 13:59
نویسنده : seti
280 بازدید
اشتراک گذاری

چطورید خوشگلای من 

دلم براتون تنگ شده بود

من چند روز انقدر سرم شلوووووووووووغهه

هنوز طرح نقاشیی جدیدم و نزدم و تازه معلمم روش حساب باز کرده 

امروزم کلاس نمد دوزی ساغت 10 صبح داشتم دیشب ساعت 2 خوابیدم

امروزم ساعت 4 و نیم تا 5 و نیم کلاس داستان نویسی دارم  خداروشکر خداروشکر فردا هیچچچچچچ کلاسی ندارم 

یعنی من هر هفته یک رو درمیون به جز دیگه جمعه کلاس دارم

شنبه ها 2 تا 

دوشنبه ها یکی

سه شنبه ها 2 تا

پنجشنبه یکی

دقت کردین چه الگویی شد 

دیگه کتاب های هفتمم رو از پسر دوست مامانم گرفتم و اون ها رو هم کار میکنم دیگه کامل سرم شلوغهههههه

ولییییییییییییییی اون روز های تعطیلیم و میام کلی پست خفن میزارم 

این پست فقط برای بیان کار های روزانه ام بود 

دوستون دارم😘

پسندها (5)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 14:11
موفق باشی جوووون دلم😘🥰😍 خوبه که سرت شلوغه باید سعی کنیم حسابی از این دورانمون لذت ببریم که بعدها تبدیل میشن به حسرت😇 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 14:12
موفق باشی جوووون دلم🥰😍😘
خوبه که سرت شلوغه باید سعی کنیم حسابی از این دورانمون لذت ببریم چون بعدها تبدیل میشن به حسرت😇
seti
پاسخ
مرررررررررررررسییی خوشگلم😘😘❤️
اره واقعا باورم نمیشه یک روزی همه اینا تموم میشه و به جاش کلی کار دیگه میاد 🙂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 مرداد 00 14:13
منم گیتار کار می کنم😍🤗
seti
پاسخ
به به چقدرم عالی انشاالله موفق باشی مبینا جونی😘😍
منم خیلی گیتار دوست دارم ولی خب به خاطر کرونا نمیتونم برم برای همین با 3 تار بابام تمرین میکنم 

16 مرداد 00 14:19
سلام عالی بود به پست منم سر بزن ستایش جون
seti
پاسخ
مرسی عزیز دلم😘😘
چشم عزیزم حتما😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 مرداد 00 14:37
همیشه موفق باشی ستایش جان
seti
پاسخ
مرسی مربونممممم❤️😘😘
همچنین عزیزم😍

16 مرداد 00 16:41
وای چقدر عالی منم گیتار کار میکنم🥰
seti
پاسخ
به به خیل هم عالی😘😍❤️
ماشاالله همه هم هنرمندینا👧
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 세타예시💜 می باشد